Αισθητική Προσώπου

Χρωματοθεραπεία

Ανανεώστε το δέρμα σας με Χρωματοθεραπεία!

Η Χρωματοθεραπεία χρησιμοποιεί τις ευεργετικές ιδιότητες των χρωμάτων για να αντιμετωπίσει φλεγμονές, μολύνσεις, ακόμα και την ακμή. Δοκιμάστε έναν εναλλακτικό τύπο θεραπείας και εκμεταλλευτείτε την θετική επιρροή των χρωμάτων.

Timeless, η χρωμοθεραπεία που μπορεί να εφαρμοστεί κυριολεκτικά σε όλα τα δέρματα και να έχει εξαιρετικά αποτελέσματα. Το πρωτοποριακό πρωτόκολλο χρησιμοποιεί την ενέργεια των χρωμάτων για να δράσει ευεργετικά σε σώμα και ψυχή.

Πώς λειτουργεί;

Κόκκινο φως: Το κόκκινο φως σε σχέση με τα υπόλοιπα χρώματα δρα βαθύτερα στο δέρμα. Είναι ιδανικό για επιδερμική σύσφιξη γιατί έχει αποδειχτεί ότι ενεργοποιεί τους ινοβλάστες ενισχύοντας έτσι την παραγωγή κολλαγόνου. Παράλληλα έχει αποσυμφορητική δράση, συνεπώς είναι κατάλληλο για την ελάττωση των οιδημάτων. Επιπλέων αυξάνει την ανοσοποιητική ικανότητα του οργανισμού.

Μπλε φως: Είναι η τέλεια επιλογή για την καταπολέμηση της ακμής. Έχει βακτηριοκτόνο δράση και μειώνει τις φλεγμονές και τις κοκκινίλες στο δέρμα.

Πράσινο φως: Βοηθάει στην εξισορρόπηση της μελανίνης. Συνεπώς είναι ιδανικό για δέρμα με τάση για πανάδες. Επιπλέων μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για την εξισορρόπηση της λιπαρότητας του δέρματος.

Μοβ φως: Συνδυάζει την δράση του μπλε και του κόκκινου.

Τα χρώματα επιδρούν θετικά, το καθένα με τον μοναδικό του τρόπο στην ψυχολογία, στις φλεγμονές, στην ανάπλαση και αιμάτωση του δέρματος, στις μολύνσεις, ακόμα και στην ακμή. Τα ξεχωριστά πρωτόκολλα photo timeless μπορούν να εφαρμοστούν σε κάθε τύπο δέρματος σε πρόσωπο και σώμα ακόμα και στις πιο δύσκολες περιπτώσεις, επιδρώντας θετικά όχι μόνο στο δέρμα, αλλά και στα όργανα και το είναι μας.

Ενημερωθείτε για τα πλεονεκτήματα της χρωμοθεραπείας από το έμπειρο προσωπικό μας!

Για ιδανικό αποτέλεσμα συνδυάστε τις ευεργετικές ιδιότητες της Χρωματοθεραπείας με ενέσιμες θεραπείες, όπως μεσοθεραπεία, υαλουρονικό οξύ κ.α . Στο κέντρο αισθητικής Figura θα βρείτε το χρώμα που ταιριάζει στο δικό σας τύπο δέρματος και τις δικές σας ανάγκες και θα ανακαλύψτε τη βαθύτερη σημασία των χρωμάτων